Selasa, 6 Oktober 2020







Kenapa kita berminat mempelajari Strategi Bisnes China Hainan?
Kenapa tidak suku2 China yang lain?

Fakta Sejarah menuliskan bahwa Kejayaan kaum China Hainan utk terus survive di Singapura bukanlah hanya terletak pada keenakan kopinya atau kelezatan nasi Ayam Hainannya,tetapi terletak pada falsafah hidup mereka yg sedari mula tidak diketahui umum.

China Hainan mempunyai beberapa ciri jati diri terpuji.
Antaranya: 1} Orang China Hainan terkenal paling jujur dan beretika. 2} Tidak ramai yg berjudi dan minum arak. 3}Tidak ramai yg menghisap candu. 4} Anak2 perempuan mereka tidak ada yg menjadi pelacur atau kabaret. 5}Tidak ramai yang terlibat dengan dadah. 6}Tidak berhutang keleling pinggang untuk berniaga. 7} Rajin dan kuat bekerja. 8} amat pandai menabung dan simpan wang.
Sebenarnya mereka mempunyai "Life code of ethice yang tersembunyi merangkumi kepercayaan {beliefe}, Nilai{value} dan sikap{attitude} kaum ini.

Penulis ( Dato'Rusly Abdollah}
telah memperincikan keseluruhan etika kehidupan kaum China Hainan kedalam bab2 yang terdapat sepanjang buku ini.

Dengan membaca dan mempelajari kejayaan kaum lain semoga kita kaum melayu turut melakukan TRANSFORMASI DIRI kearah kehidupan yang cemerlang,gemilang dan terbilang.

Mereka kaum China Hainan mempunyai buku 555 dan membina
Grup berlima ini adalah Kumpulan Meja Bulat (KMB) yg bertekad utk menabung dgn sasaran RM1juta selewatnya Lima Tahun. Mereka ada pertemuan seminggu sekali. Prinsip tabungan mrk adalah simpan paksa dan simpan lupa.
..
Mereka ada agenda dan SOP... Tidak kah anda teruja untuk berada dalam salah satu KMB seperti itu?
...
Jom belajar menjadi kaya dengan strategi yg mudah dan praktikal.
Cara org2 China Hainan. Saya telah menguji kaedah ini ketika berniaga di pasar lambak dan psr malam 1990an. W/p gagal mncapai sasaran 100% tetapi hasil simpanan saya sangat menakjubkan.

Jom baca ebook terbaru dari Dato Rusly! Upgrade ilmu usahawan anda.

Buku ini, mengandungi kaedah jaya diri (Self improvement method) kaum China Hainan zaman silam yang bersifat universal yang sesuai dipelajari oleh semua bangsa termasuk umat Islam khususnya di Nusantara. Dan

✔️Anda akan pelajari Teknik & Rahsia Orang Cina Hainan bagaimana ORANG BIASA BIASA ADA SIMPANAN LUAR BIASA.

PELAJARILAH!!

👇 👇 👇 👇 Untuk tempahan pembelian ebook sila email ke ebookdra@gmail.com atau
Wasap nombor di bawah untuk jawapan yang lebih pantas


 

Tiada ulasan: