Isnin, 21 April 2014

RECOVERY BISNES 2014

7 SEBAB KENAPA SUDAH BERUSAHA TAPI  MASIH BELUM KAYA!


Maka sebab itulah perkataan jutawan hanyalah sekadar sebutan untuk gurauan. Bukan menjadi satu ungkapan serius dan ikhlas.

Satu perkara yang anda wajib tahu ialah, Kekayaan bukanlah satu kebetulan tetapi satu yang ditemukan. Anda boleh mencari dan menemui kekayaan. Ada jalan menuju kekayaan yang perlu kita pilih dan ada formula membina kekayaan yang  boleh kita gali. Namun sebelum anda mempelajari formula dan menempuh jalan kekayaan pelajari dulu tujuh faktor yang menghambat (menghalang) kebanyakan dari kita dari meraih kekayaan.

  1. Anda tidak kaya kerana anda tidak berniaga – mungkin anda masih bekerja makan gaji. Ingat, sabda Rasulullah SAW 9 dari 10 pintu kekayaan ada dalam perniagaan.

  1. Anda tidak memiliki Kepercayaan Dalam Kekayaan (Belief in richness)

  1. Anda tidak memiliki nilai kehidupan yang mendekati Kekayaan (Value towards richness)

  1. Sikap dan tindak tanduk anda tidak mepihak kepada kekayaan sebaliknya mendekati kemiskinan.

  1. Anda tidak mempunyai atau tidak tahu  KOD KEHIDUPAN (Code of Life) anda  yang boleh membuka pintu kekayaan
 
  1. Anda tidak mempunyai PETA Kekayaan yang membawa anda kepada Khazanah Kekayaan itu tersimpan.

  1.  Anda tidak berada dalam lingkungan orang-orang kaya, justru anda berada jauh dari AURA KEKAYAAN because you are four people around you.
 Bagaimana untuk anda mengetahui dan mempelajari semua itu ?? Dato' Rusly mentor yang berpengalaman dalam jatuh bangun bisnes beliau selama 20th, beliau pernah hampir muflis dan berjaya menyelesaikan semua hutang beliau dalam masa 5th di Era yang mana zaman beliau berniaga belum ada sms,whatsapp,facebook dan sebagainya.anda akan ditunjukkan ilmu dan strategi2 Bisnes yang akan dikupas habis oleh Dato' Rusly. Insya Allah dengan adanya mentor yang berpengalaman anda terpaksa mengubah minda dan pandangan anda tentang "Bisnes". Datang dan ikutilah "RECOVERY 2014"
 jenama baru bagi Amal Sogeh1-myfirstmillionRM.  kursus 2 hari. Yuran Rm385 (diskaun bekas  
 peserta Rm350).

Akan diadakan pd 3-4 mei 2014 di Kota Damansara sahaja.

Isi kandungan kursus:

1. Memahami tenaga hayat. 2. Hukum dwi polariti dan magnet kekayaan. 3. Keserasian dan penserasian. 4. Terapi pemulihan diri. 5. Terapi pemulihan ruang dan premis bisnes. 6. Terapi pemulihan alat alatan. 7. Teknik menyingkap hijab2 yg menutup mata kita selama ini hingga terhalang dari melihat pintu kekayaan. Orientasi kursus ini bukan sekadar memulihkan. Bahkan anda akan mampu membantumemulihkan org lain. Inilah modul yg patut disertai sahabat, ahli keluarga dan saudara mara anda. Ajaklah mrk. jika berminat sila SMS: dgn taip R14 dan send ke 0195158910



Tiada ulasan: