Ahad, 3 Jun 2018

PERSONAL COACHING AMALAN KESOGEHAN SEMARANG INDONESIA.




UNTUK BERJAYA TIDAK SUSAH !


Ye,tak susah. Serius.

Macam mana tu?

Apakah anda percaya dengan aktiviti harian yang produktif sahaja akan menjadikan seseorang itu produktif.

Seseorang yang biasa melakukan kerja yang menghasilkan pendapatan RM3000 sebulan, agak susah jika diminta menghasilkan aktiviti yang berpendapatan RM10,000 sebulan.

Jadi, apakah anda tahu cara bagaimana anda mampu untuk meningkatkan produktiviti anda utk anda mampu menjadi OKB dalam masa 5 tahun lagi?

Jika anda sentiasa mencari cara cepat untuk kaya, itulah kesilapan yang besar. Ini kerana, untuk menjadi Orang Kaya Segera, selain daripada ianya amat sukar, ianya juga memerlukan sesuatu yang 'extraordinary' utk anda lakukan.

Jadi, bila anda buat aktiviti biasa2 saja, nak jadi cepat kaya, memang 'Jauh panggang dari api' la.. Kaya x dapat, cuma 'mendapat' je la.

Jadi, target kan untuk menjadi Orang Kaya Bertaqwa dalam 1 tempoh yang spesifik, sebagai contoh lagi 5 tahun.

Siapa nak tau apakah aktiviti rutin harian yang boleh membawa anda kepada kekayaan?

Rutin harian ini saya namakan sebagai 'Amalan Kesogehan' yang saya warisi dari Guru saya, Pak Kiyai seperti yang saya ceritakan di dalam buku saya Petunjuk Jalan Kekayaan.

Anda nak tau apakah Amalan Kesogehan ? Jom sertai personal coaching Amalan Kesogehan + Makmal Metafisiologi yang akan kami adakan di Semarang.

InsyaAllah anda bukan sahaja akan menukar rutin harian anda, malah, yang paling bekesan ialah anda mampu menjadi lebih baik setiap hari dan menuju kepada OKB dalam masa 5 tahun.
Apa yang perlu kita buat?

Buat je apa yang orang dah berjaya lakukan. Tiru apa yang mereka buat.

Sudah tentu, jika anda baca kisah Jack Maa, nak meniru kejayaan nya bukan lah mudah walaupun anda copy paste sebiji Jack Maa.

Jika anda baca kisah tentang Syed Mokhtar Bukhari, anda juga susah untuk meniru.

Cari lah ikon yang mudah untuk anda tiru. Yang mulakan dari kecil hingga berhasil. Kita bukan lah target tinggi sangat. Setakat nak ada TUNAI RM1 juta saja dalam akaun bank, ada 2 3 butir rumah banglo, 2 3 buah kereta mewah, dapat memberikan sumbangan 5 angka pada masyarakat dan agama, cukuplah.

Utk dapat mencapai pencapaian "kecil" ini x susah. Tiru saja apa yang dibuat. Macam mana nak tiru?

Berantisipasi lah atau dalam bahas melayu nya, menyertailah lah. Menyertai dengan membaca buku2, mendengar idea2 nya, dan berguru dengannya.

InsyaAllah, itu lah petua untuk berjaya. Tapi, kejayaan ada harganya. Dan harganya bukan murah, dan bukan mudah.

Kalau kejayaan itu terlalu murah, tidaklah sampai boleh menitis air mata hanya bila diceritakan sahaja kembali perjalanan dan ombak liku sebelum kejayaan itu diperoleh.

Kejayaan itu manis. Namun, perjuangan itu lah nikmat sebenarnya.

Enjoy the process.

Cari lah guru. Cari lah mentor. Cari lah mentor yang sanggup jadikan anda murid.

Saya sudi menjadi mentor anda, sebab saya dahulu pun pernah menjadi murid. Siapa yang nak saya guide selalu lah follow page FB saya ini sebagai permulaan. Yang serius, boleh la mula membaca buku2 saya, dan sertai personal coaching yang saya buat selagi saya masih diberikan kekuatan.
Saya di sini hanya lah memberikan inspirasi pada yang sudi menerima.

Anda terima baik, anda buat baik, akan jadi baik.

Begitu juga sebaliknya.

Untuk anda yang bakal ikuti personal coaching Amalan Kesogehan pada 24-28 Sept 2018 hb ini di kantor saya di Kota Semarang Indonesia, anda perlu faham asas dalam amalan kesogehan yang menjadi rutinitas ini. Ianya bermula dengan inspirasi. Jika anda belum mampu memberikan inspirasi, anda perlu cari inspirasi.

Anda akan lebih tahu mengenai amalan kesogehan ini dalam 4 hari ini. InsyaAllah sentiasa ingatkan kepada kebaikan dan kesabaran.

Siapa nak saya guide? siapa serius nak panduan ?

Anda commit? Saya akan berikan sebaiknya utk anda.
Siapa berminat boleh komen "saya commit, dato"dan tinggalkan no hp anda.
.
boleh PM direct saya di www.m.me/DatukChefLi 






Inilah program yang bakal menjadikan anda seorang Orang Kaya Bertaqwa dan Jutawan Senyap, insyaAllah.

Tiada ulasan: